Iso kiitos teille kaikille menneistä vuosista!
Yksi aikakausi on nyt tullut päätökseen. Äitini Leena Lehti teki huikean uran Kiisan-Pirtissä. 55 vuotta työtä ja sai monien vaiheiden kautta, toteuttaa itseään hyvän ruuan valmistajana. Eikä pidä unohtaa, että hän hoiti pitkään koko yrityksen taloudenpitoa ja johtamista. Kiisan-Pirtistä tuli Leenalle selkeä elämäntyö. Ehkä juuri siksi Leena jaksoi tehdä työtä Kiisan-Pirtissä aina 90-vuotiaaksi asti. Eikä varmaan yllätä ketään, että yhä vieläkin Leena välillä kysyy ”koska taas pääsen töihin”. Se aika on kuitenkin nyt ohi. Nyt on hyvä aika keskittyä muistelemaan mennyttä aikaa. Erityisen hienoa on ollut tarjota palveluja monille ihmisille. Olipa se arkinen lounas tai vaativat perhejuhlat. Unohtamatta lukuisia yritystapahtumia. Emmekä koskaan unohda, että juuri te asiakkaat olette mahdollistaneet, vuosien taipaleen Kiisan-Pirtissä! Ehkä se kertoo enemmän kuin tuhat sanaa, että lukuisten asiakkaiden kanssa ystävystyimme. Lisäksi nämä ystävyydet ovat usein jatkuneet vuosien ajan ja osin sukupolvesta toiseen.
Hyvää kesää kaikille ja voidaan hyvin!
Mika ja Leena
